Wednesday, June 1, 2011

... senyum panjang-panjang...



…. Hari ni rasa nak senyum panjang-panjang jer.. hehe ....
Sebab ...



Malam tadi masa dah nk lelap mata tetiba ade kawan lama call... aku angkat call jawab salam terus dia tanya ...

”dah kawen ker?”

Aku mestila blur-blur.. terus tanya kat dia... ”mimpi ker?, lama menyepi tetiba call tanya aku dah kawen ke belum”

Rupa alkisahnya..... dia kata dah beberapa malam dia mimpi aku kawen....
Hehehe bahagia nya.. cis tetiba je bahagia...
Klu En.BB yang mimpi saya kawen pun bagus jugak, leh tengok dia gelabah ke tak....
Hmmm ape-apepun, alhamdullillah klu mimpi dia menjadi kenyataan... wei sape taknk kawen beb... hehe
Tapi aku lupe tanya.... sapa pengantin lelaki nya?????




Wink...wink... jangan biarkan hidup anda diselubungi MISTERI.....


Saya nk pelamin mcm ni.. boleh tak.. hehehe tak pun macam kat bawah ni..
Hahahaha berangan kan.. ye la selama ni penat buatkan utk org lain, teringin buat utk diri sendiri....


saya suka simple....n so nice... hehe J


No comments: