Monday, June 6, 2011

... MAKEOVER, buang masa!!!!!



Hari ni rasa mcm nk update blog bebanyak je.. rasa mcm leh lak wat cabaran untuk diri sendiri.. CABARAN MENGHUPDATE 10 ENTRY BLOG DALAM SEHARI… amacam best tak…. Tak tau la rasa hari ni macam nk menaip je… bos cuti, keje lak tak berapa banyak… ade keje tapi tak banyak.. dah settle keje siap2 pastu baru update blog…

Entry kali ni nk citer sal ape yang aku wat sabtu lepas… sepatutnya sabtu lepas nk g wedding dak umah aku kat MELAKA nun..tapi disebabkan sebab2 yang tidak dapat dielakkan sy tak dapat menghadirkan diri… apepun untuk INA.
“SELAMAT PENGANTIN BARU, Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat…”

Pastu korang nk tau aper yg aku buat sepanjang hari sabtu lepas.. jeng…jeng…jeng… opppsss tapi jangan kutuk aku lepas korang tengok pix ni okeyssss… nnti aku sentap… aktiviti ini dinamakan aktiviti menghabiskan masa dan tenaga…


Jeng..jeng..jeng…

Keadaan sebelum…
Abaikan rak yg berserabut itu… dan abaikan juga bunga yg dah kering kat sebelah tu.. sayang nk buang… bunga-bunga tu hadiah masa GRADUATION DAY aku..

cat lebih masa cat bilik dulu...

Aku guna cat yg lebih cat bilik dulu… mmg tak sesuai kan.. sila la kutuk…
Cat tu abah nk, tapi asyik tak terbawa balik kmpung je.. aiiyakkkk lupe lak.. banyak sangat minum air bersemut kot…

Korang faham ke ape yang aku cuba sampaikan ni… aku cat balik rak ni… sbb masa kemas2 aku tgk macam geli lak, sebb kat belakang tu mcm aku sikit kulat2.. tak tau kenapa… maybe sebb ni rak lama… mmg lama dah aku pakai.. tapi smpai sekarang tahan… ade dah lebih 6 tahun kot, since aku duduk umah kakak aku.. aku bawak rak ni bila pindah..

Ni la kawasan yg berkulat yg aku cakap tu.. geli la kan.. walaupun hanya di kawasan belakang...
See lepas cat kan dh tak nmpk... baru la tak geli...

Masa ni muka dah give up n penat.. penat okeysss... dengan keadaan shah alam yg sangat panas sekarang.. tetiba bila dah separuh mengecat tu rasa menyesal lak.. ari tu je aku rasa 4 kali aku mandi... fuhhhh

Akhirnya... fuhhh best, dah siappp pun.. aku cat ni 3 layer ok.. bila dah kering selayer, cat lagi smpi la 3 layer.. sbb rak ni kan tak sesuai dgn cat dinding.. aku g taram jugak.. tak kisah la janji hasilnya menyenangkan mata aku memandang..

oh ye... saya ade satu rak mcm ni jugak kat umah mysis, sbb tak larat nk angkut umah sini.. rak tu penuh 3 tingkat dengan NOVEL.. yes!!! sy mmg hantu NOVEL... dan pada sesiapa yg tak pulang NOVEL sy tu tolonglah pulangkan...hukhukhuk.. termasuk novel trilogi Cinta tu...


Ok tak???? Tapi mesti la sedih sikit sbb ade org kata aku buang masa nk cat2 semua tu.. kata tak sesuai dengan cat la, itu la ini la... ehhhh biarla ade aku susahkan org ke.. mmg hati sentap dengar komen sebegitu, tapi biarla as long as aku tak menyusahkan org lain.. ade aku kisah... tak kan... mmg tak kesah?????? Syuuuuhhhh main jauh2...



ppssttt ; tetiba tak sabar nk balik sebb nk tengok NORA ELENA.. best nya tengok episod yang lepas... seweeetnya seth... tapi ade ke lelaki yg mcm seth tu kat luar ni.. mmg tak la kan...


xoxo,
nms





No comments: