Tuesday, June 7, 2011

...X-Men First Class...



Haiiii sape dah tgk movie X-MEN first Class…

Yessss!!! Aku dah tengok ok.. hahaha berlagak giler… walhal sanggup amik gak seat walaupun yg tinggal barisan depan sekali.. shitttt tak pernh aku tgk wayang seat depan sekali, kepala mendongak mcm nk baring je aku depan wayang itu…

Overall aku sangat puas hati n suka sangat tengok citer ni.. sebb before this aku follow semua citer x-men… bila tengok xmen first class ni baru la aku tau camne watak2 dalam xmen tu wujud…

baru la tau camne wujudnya Beast (Dr. Hank), Magneto (Erik), Prof.X (Charles Xavier), Mystique (Raven) dll… Aku suka giler watak beast…




Walaupun agak frust sbb watak wolverine tu takde dlm Xmen First Class ni… tapi aku suka tengok watak beast… giler bijak pandai dia ni.. otak dia ni gila babas nye advance bijak….



So, pada saper yg belum tengok citer ni.. u are higly recommended to watch this movie… berbaloi-baloi… tetiba rasa nk cari semua koleksi X-Men lak..


xoxo,
nms


No comments: