Tuesday, June 28, 2011

... kursus!!! this 1st in 2011

aku memang tak pernah suka dengan KURSUS!!!
tak tau la klu orang lain... inikan pulak kursus REFRESHER...ehhhh REFRESHER ke REFRESHMENT...hahaha isu-isu.. lawak sungguh....

bagi aku KURSUS sangat membosankan.. dan hanya KURSUS PROTOKOL je yang aku suka.. sebab aku minat, walaupun aku tak pernah la poyo nk berprotokol bagai.. kahkah... setakat KURSUS REFRESHER PENGURUSAN CUTI ni  bolehhhhh la... sekadar nk cukupkan syarat utk PDA je.. haha boleh ke gitu.. aku suka kursus yang  mengajar benda2 baru.. benda2 aku dah tau ni agak boreddddd... hahaha berlagak mcm nk kena pijak kepala je gayanya.. hehe...

tapi aku ade tip2 untuk mengelakkan bosan... hehehe jom la layan kerenah aku..

ramai sebenarnya tak ambil pusing tentang cuti ni... tapi sebenarnya cuti amatlah penting... tak kiralah cuti kawen ke, cuti tahun ke, cuti sakit ker... semua nya pentingla..


asal bosan je kunyah gula... klu tiap2 ari kursus boleh dapat kencing manis & rosak gigi sebab asyik makan sweet je..tapi ok la dari tido kan..


tak cukup dengan sweet free, bawak bekalan sweet sendiri lak tu..hehe


baekkk!!!! kena cetak okeyssss


dah mula buat perangai... kacau orang... hahahaha betapa khusu'nya LYN..ehhh muka aku tak nmpak la plak...


amik semula.... tgk akak hujung tu, tak habis lagi ghupenya menaip sms.. hehe



kita tgk akk belakang lak..kihkihkih ohhh khusu' jugak.. bagussss....


masih lagi khusu'.... ohhhh nmpaknya aku je tak makan saman.. choiiiii ko dari sini aza.. hahaha

 
sekian pengalaman saya berkursus semalam...
sila la panggil sy lagi k... tapi saya sangat berterima kasih kerana semakin jelas dengan isu yg disampaikan... toceyyyy




No comments: