Monday, June 6, 2011

... Dato' Noorazalina & Ms. PUPPET


Hahaha tajuk tak leh bla… giler berangan beb… eh tapi ape salahnya.. mana tau nnti leh jadi kenyataan.. aminnn..  ni adalah selingan gambar masa rakaman raya DATO’ CT & IK3… posing2 masa commercial break…




Masa commercial break… dapat makan kuih raya free… korang ade???? Tak de kan..hikhik… mcm sedap lak kuih raya tu.. yea la kan belum raya dah dapat makan biskut raya.. puasa pun belum…erkkk…



Posing2 bosan dengan pupet.. selalunya ade kak la… tapi sebb kak la dah jauh nun di KL sana, so jadinya kitaorang berdua je la… tak pe la janji hadeeee

Al kisah dengan gambar ni… kihkih kononnya nk amik gmbr berdua dgn pupet last2 muka aku je yg masuk.. rupanya DSLR tu terzooom lebih plak.. hambikkkk muka aku pun separuh je.. so terpaksa la edit2 bg kebabommmm sikit.. erkkkk
Pupet kata leh wat gmbr profile pix.. hikhik tp aku tak sanggup maaaa…


Ok nnti aku sambung lagi k… bnyk  nk citer masa weekand ni tapi tak sempat la.. aku bz mengalahkan PM…

k, c u again,

xoxo
nms
 


No comments: