Monday, December 28, 2009

GEMA ZAFANA di ISTANA BUDAYA...

weekand lepas @ ahad, 27 dec kita berzapin di Istana Budaya...
wah nmpknya semakin kencang aku ke ISTANA BUDAYA...
hehe nk keje kat istana budaya ok tak... cam best je kan..
aper pun memang enjoy tengok mereka2 menari.. yg penting my favoret artis ade...
Ramli Sarip... wahhh gitu naik sehhh dengar die menyanyi...
sebelum teater bermula... masih boleh berposing lagi... so posinnnggg...
me n DIA SHILA . . .
korang bosan ke tgk kitaorg.. tak bosannn kan... hehe so buleh continue kan :)
~~~ me & da poster... ~~~
korang main nyorok2 lak ke ni.. hehe
uda & dara.... wajib tengok ni... kihkihkih....
mereka pun kena ade, sebb mereka ketua aku ke IB...
di kafe sementara menunggu waktu.. ni lah model kami.. kuang22222...
motiffffff gmbr ni...nampak tak makcik sana tu..
aku rasa dia satu kampung dengan aku tu...
dr cara bercerita habis seluruh segamat tu dia tahu pelusuk daerah dia tau...
tapi tak sempat lak aku nk berkenalan.. hehehe
nk tau kenapa tak sempat... sebb aku ade tugas yg belum selesai...
ni la tugas nya... sedang menikmati pau yg sedap ini.. wahhh besttt...
dan jugak teh tarik... tapi tak baper kowwwww la..
hampir bermulaa...
hehehe aku pinjam adik sebelah aku utk posing.. hehehe bagusss kecik2 dah pandai tgk teater..
this mine..
breakkk... kunun2 nk berzapin gak la ni.. hahaha
kesimpulannya.. sonokkkk la sekali sekala berzapin..
nota celah jari : kak la n puppet, what our next teater...

6 comments:

Dak Wan said...

Memang minat tarian tradisi ke?

Azalina M.Salleh said...

suka kesenian tradisi.. dulu zaman2 kat u, join gamelan.. tapi sekarang dah takde peluang...

cik nurulain said...

mahal tak tengok tarian kat IB? teringin nak pegi sebab minat tarian tapi takut tak mampu. ehe~

Azalina M.Salleh said...

ain, tak mahal pun tiket ni...
ade macam2 harga ... starting frm RM30 - 200
u pilih je mana yg nak...
tapi gema zafana ni sampai 29hb jer...
pastu teater lain pulak

cik nurulain said...

ouh reli. yg tiket plhg murah tu kena duk blakang ke...

Azalina M.Salleh said...

tak la belakang sangat.. normally tengah2 yb betul2 depan stage paling mahal rm150 - 200
rm30 tepi but depands la saper cepat, ade macam2 harga..
nk tengok sit leh g kat website istana budaya @ ticketbiz