Monday, December 14, 2009

KENAPA NI...

:(
kenapa ari ni???
nk kata malas wat keje....selalunya setiap ari pun rajin... lagi rajin dr bos aku..
ahaha :) betul ni tau..
tapi rasa badan cam lemah2 jer...
ok tau la ari ni baru isnin... last week cuti 3 ari kan.. jumaat - ahad...
tapi seyes mcm tak cuti jer..
byk benda yg kena settle..
aktiviti pun byk sangat smpai tak ter update..
korang nk tau ke aper dia?
aku ringkaskan ok...
Jumaat @ 11 Discember
pagi - ptg = i) rehat je kat umah(takde la rehat sangat pun, sibuk bersms dgn boss yg berada nun di australia nun, minta wat itu ini..haiyaa bosss ari ni cuti ma...) sampai habis kredit aku bersms dgn beliau..tengahari masak(utk aku n puppet, sebb bos keje..) nasib baik mlm tadi dah basuh baju.. :P
ii) badan skit2 sebb bru last week pjt bukit dah join main futsal....urrggghhh tanggung sendiri..
iii) jiwa tengah serabut.. tido kol 3 pagi sebb ade rasa kecewa, ptg kuar tgk wayang..
Sabtu @ 12 Disember
i) tengahari - g umah nazatul kawen.. tahniah dear, semoga bahagia mengiringi hari mu...
ii) ptg - balik dr weeding terus g Low Yat... mlm baru balik.. letih punya pasal tertido2 depan tv aku..
ahad @ 13 Disember
i) tengahari kuar hangout dgn my gengz..(mala, hani, aku, budin, fakhrul, nurul, najid) g karaoke.. masuk kol 1.30 sampai kol 5 ptg.. urmm sepatutnya sampai kol 6, tapi mala kelam kabut nk kuar cepat.. hehe alasan nya nk balik awal nk tido... coz dia keje mlm.. tapi uhuhu kitaorg nk cont tgk wayang last2 die pun follow tgk wayang gak da...
ii) habis karaoke.. sessi menjamu selera di ayam penyet n movie time...
gmbr tak sempat nk update kat sini.. nnti aku free aku update ok.. tapi sape yg afe FB aku.. aku dah update sikit.. leh la tgk2 dulu.. huhu...
ok la nk wat keje nk balik on time 5 pm.. nk rest la sakit kepala, tak tau kenapa cuaca panaz sangat kot...

4 comments:

Mommy Farra said...

beb...kt sini ujan....abis basah semua baju aku sidai mlm td..cissss...harap2 x terbang lah baju2 aku kebawah...huhu...

btw...npe ada kekecewaan tue erk...

Azalina M.Salleh said...

huhuu ko guna la penyepit baju tak la terbang.. ahakkksss... ko dok tingkat baper beb..

kekecewaan kan rencah kehidupan...
kecewa la yg membuatkan hidup kita berwarna warni

Mommy Farra said...

aku duk umh town house lah....huhu....

pergghh...ayat ko..x leh blaa...rencah erk....relax ar beb....jgn tensen2 okey....

Azalina M.Salleh said...

hahahaha... ala tu ayat sedapkan hati je beb