Tuesday, September 8, 2009

??????????

status : marah berapi2... n sedih yg teramat sangat..
aku marah sangat pada org yg buat sesuatu tanpa fikir guna otak.. ade otak letak kat kepala lutut agaknya.. ko sepatutnya bersyukur aku bagi ko byk peluang since kita kenal.. klu aku kira masuk kali ni dah almost 5 kali ko buat SIAL kat aku.. tapi aku still leh lagi terima ko sebagai kawan.. aku tetap layan ko baik...aku tetap tak pernah berdendam dengan ko.. but ari ni aku dapat tau, sekali lagi ko buat sial n buat TAIK dengan aku..aper masalah mental ko sebenarnya.. ko tanye diri ko sendiri, ko dulu yg ckap breakoff dgn aku.. tolonglah jgn complicated kan lagi masalah yg byk bersarang2 dlm otak aku ni.. tak guna ko kata ko nk bukak buku baru, walhal belakang rupanya ko dah dajal aku.. ape lagi yg ko tak puas hati kat aku, tak puas ke selama ni ko seksa n memeningkan aku... last word dari aku....berfikir la cara matang.. ko ingat juz ko kata "sory byk2...ada masa saya tak boleh nk pk waras..." ..... ko ingat dengan sory ko, ko leh ubah segala yg dah jadi.. kepercayaan aku, rasa hormat aku... tetiba jd cair dah.. ko betul2 buat aku MALU.... BODOH.................... AKU BETUL2 RASA MALU N BODOH SANGAT SEKARANG NI.. AKU RASA TIBA MASA AKU BERTINDAK KEJAM....

2 comments:

Tiniedia said...

Owhh, inilah yang ko sibuk ckp kat aku semalam nak ceraikan org tue? hehehe, think about it first dear..easy comes easy go...so susah dpt, susah lah pegi...but you are matured enough..think properly and u deserve better in your life dear...

Azalina M.Salleh said...

hmm aku frust sangat.. selama ni aku byk bagi peluang kat die... macam2 aku buat tuk dia dulu.. then bila dia dpt girl lain, suka2 jer die wat aku...bila girl tu dah bla, bru dia cari aku.. then meroyan2 lak pastu...aku bengang, tak pasal2 kawan aku lak jadi mangsa kejelesan giler die..walhal aku dah explain kat die dah