Saturday, September 12, 2009

PD ...Part 1

Part 1: Persediaan Majlis Berbuka Puasa dan Pemberian Sumbangan kepada Warga Emas, Sg. Bangkong, Sepang Lokasi : 1. Umah Sendiri 2. Level 5, FPB, UiTM Shah Alam Tarikh : 12 September 2009 Masa : 11 am - 2.00 pm ~~~~~~~~~~~~ n3 ini didedicate kepada semua sahabat2 subjek PD, BM223(PLK) yang telah bertungkus lumus dalam persediaan Majlis Berbuka Puasa Warga Tua di Sg. Bangkong, Sepang....disebbkan n3 ni melibatkan pic. yg agak banyak so, aku akan pecahkan kepada beberapa bahagian...so u all silalah muntah... huhuhu n3 ini khas untuk barang2 persiapan untuk diberikan kepada warga emas di sana... tentative program kitaorang akan balikkk.. 12.00 tgh malam.. huhu esok kija...maaakkkk aaiiii confirm ngantuk ni...
dalam program ni, aku pilih nk involve bahagian reservation & gift.. hehe aku kan suka benda2 yg creatve matic ni.. huhu tapi sayangnya pic gmbar frame n plage yg aku snap dah ilang..huhu..salah satu program kitaorg esok, adalah bergotong royong n pemberian sumbangan diikuti ceramah kemudian majlis berbuka puasa...dan disudahi dengan solat terawih...Dlm program gotong royong ni, communitee aku kena wat pembersihan sekitar kawasan masjid... jadi nya gegirl2 sila la bersopan santun di dalam masjid key.. huhuhu...
mereka2 yang gigih menanti out chief koordinator PLK utk menumpang barang2 ini di dalam bilik beliau.. sangat la lama n meletihkan.. huhu ari minggu yg terpaksa bangun awal..
plastik kuning tu adalah barang2 sumbangan yang akan diberikan kepada Warga Emas, di Kampung Sg. Bangkong, Sepang..
n ni lak adalah beras sumbangan kepada warga emas jugak... thanks n credit to all ours sponsor...
nota celah Jari : special request by cik SNK_ain... hehehe aku dedicatekan ruang ni utk ko...
upsss n3 yg ni tak de pic aku la... hhuhuhu :0 sbb aku bz amik gmbr org...hehe

No comments: