Wednesday, August 19, 2009

aku dan ULSEr.....

aduhhhhh seyessss sakit ooooo sampi kat otak ni....(betul aku tak tipu..) korang klu kol 8.30 am aku tak wujud kat office nie esok maknenya aku M.C...
aku menanggung sakit kesakitan yg amat sangat...
....tulung...sakitttt woooo.....
GARAMMMMMMMMM??????????
TIDAKKKK aku tak sanggup wei... dengar pun aku dah meleleh air mata...
tapi orang kata...
Jika ulser mulut anda tidak sembuh malah semakin merebak, anda mesti segera berjumpa dengan doktor gigi. Ulser mulut yang lambat sembuh mungkin tanda awal barah mulut.
ok...Fine...mlm ni jugak aku g jumpe doktor...
Doktor wait for me ya...
uhukssss.... :-(
nota celah jari : fine klu korang nk kutuk2 aku , kutuk la aku terima sememang nya aku memang tak suka g klinik, tak suka ubat, tak suka bau2an di klinik @ hospital dan sewaktu dengannya..aku pun tak tau kenapa aku camni.. huhuhu

2 comments:

oranglidi said...

letak bonjela sedap sikit!

Azalina M.Salleh said...

huahuhahua...dah g kelinik ...
tak pasal2 kena makan ubat