Wednesday, August 26, 2009

hanya kerana aku JOHOREAN...

hmm how to start yea.... macam2 benda pelik jadi kat aku ramadhan tahun ni.. baru 5 hari puasa macam2 hal yg aku dapat.. dugaannn.. hmm how to start yea.. camni.. aku nk tanye pendapat korang ni... walaupun aku tau isi hati aku.. but just wanna to say... pernah tak korang alami benda macamni... situasi nya : tetiba korang dapat call ade sorang mamat ni nk kenal ko... sumpah memang ko tak kenal @ sedara mara ko pun tak kenal.. kawan2 ko pun maybe tak kenal mamat ni.. suddenly dgn banyak nye die hantar MMS pic die yg mana memang aku tak pernah mintak langsung...klu 1 @ 2 aku leh fhm la.. tapi aku rasa ade lah 5 kot..ape motif die yea??? aku bersumpah aku memang tak kenal die.. event in FB @ FS @ tagged @ aper2 jua sumber di internet.. huhuhu.. aku pening la.. jap berhenti sat.. aku nk berfikir ni... tetiba 1 hari yg hening tu.. die call n say : " u got my Pic.. can we be a lover..."??? What?????? aku sangat sentap.. what ur u talking about... giler aku terus terdiam.. naper yea ... aku confius di sini.. just becoz aku senegeri dgn ko, ko nk aku terus jadi lover ko.. huhuhu never n ever.. at least kawan aku leh la terima lagi.. ni nk terus become lover.. im really sorry, i cannt make ur dream come true.. kira ok what aku ni, berterus terang A : i got sum confius here..u ever know me, n me 2,,how come we can be a lover,,at least u n me need to know each other.. M : Lets it comes slowly n deeply within me. let me know u better n it b easier for both of us..d important things. we hve to trust n appreciated each othrs.d rest will come slowly. A: it better if we become a frenz 1st..i xnk u kecewa n me 2... (haha sopan giler jawapan aku kan)jgn letak kepercayaan yg tinggi pada i..n i need to tell u, i know myself, i susah nk trust diri i..i tak percaya long distance love..(ha amik sedas jawapan ikhlas aku.. korang rasa dia sentap tak) hehehee M : yup u rite. 2nite i will explain to u what exactly i wna do if we been couple. take it ez will u bby. (bby????? oh no.. just 1 person can call me this..) A : it make me really confius. M : Wht did i done wrng . m really wana know u better n i f u wory so much we better 4get bout everythng.. A : fine...suka ati i tengah keje malas nk fikir.. (hehe trick nk bebaskan diri) M : m also worried bout tis fast moving r'ship. but i dun wan ths wory thngs clouding my dcsion jus wan to convince u tht we can live n always love each othr n i jus wan peace in life. if things goes wrong we have to find out any solutions to straigthen our probs. dun u thnk A : ntah i malas nk fikir ..(kejam nye jawapan..nmpk sgt aku tak fikir...kihkihkih) M : ok tak tau nk pk jgn pk..nnt bole jd gla nnti. stay cool A : k ... (Adakah aku tak berminat.. hmm yea kot.. hehe) M : da keje kat Kl ni tak teringin ke nk ade Bf asal dr Johor..proud to be Johorean rite? A : Jodoh pertemuan di tangan TUHAN awak. M : tahu.. tp TUhan suruh hambanya berusahakan. xsalah klu cuba yg terbaik utk diri kita kn. tp klu rasa u x selesa dgn semua ni. baik kita lupakan......blablablablalba conclusion nya : hati aku tak terbuka lagi utk sesiapa.. (@ mungkin ada pada sesorg.. huhuhu... kembalikan la hati ku.. ) iskhkhssss.. :( mestikah ade sifat kenegerian klu mencari JODOH.. big ???? di situ.. but aper pun aku percaya
APER ITU JODOH
****
***
**
*
JODOH PERTEMUAN DI TANGAN TUHAN.. SEMOGA DIPERTEMUKAN JODOH YG BAIK.. AMIN.. MENERIMA DIRIKU SEADANYA..
aku harap2 la mamat tu tak tau akunye blog ni.. hehe.. kecuali la die ni S*** leh trace my info.. hehehe yea tak abg ICAC..kihkih... nota celah jari : tetiba rasa nk demam.. huhuhu..

4 comments:

oranglidi said...

uih.. pelik nya beliau.. hm.. kalau wa pn boleh naek konpius..

kawan kawan dahla dulu. btul gak tu..

bogat said...

cik 301,
hah..hah..hah..hah...hah...hah...hidup ni mmg mcm2 adaaaaaa.......mmg ade org suka 1 negri(senang nak balik kg. time raya)..ada org x suka (suka tgok kg org)..anyway..sabor...ngeh3(aku x pandai nak advise)...huhuhuhu
* mggu ni race kat plus...jom balik kg....

Azalina M.Salleh said...

orang lidi : betul tu.. betul2 confius... dah la tu jenis memaksa2 lak.. uhuhuksss..:-( kita tak suka la org paksa2 ..lebih2 lagi soal hati..

cik 301 said...

bogat : tapi masalah ni bukan sal senegeri @ sekampung@ sedesa@ seumpama dengannya... tapi soal kita tak kenal die, at least should be know each other n kawan2 dulu ker.. ni tup2 je.. sentap mak.. hehehehe
* kita pun balik kmpung minggu ni.. jom race... hehe