Thursday, August 6, 2009

Mafia Nite ....Part iii

sila la tutup mata, telinga, hidung @ shut down je PC anda bg yg bosan nk baca citer mafia nite aku n da gengzzz...
suka ati aku la kan, tangan aku yg menaip, PC company aku yg aku guna, line internet pun company aku.. hours working pun aku yg punya.. kahkahkah..
aku nk continue layanzzz pix MAFIA NITE '09 kitaorg..
huhu semalam mala ckp die nk jadikan aktiviti2 as out semi annual aktiviti wajib, maksudnya 6 bulan sekali ker.. sebb pas habis belajar nnti tak sure kitaorg leh kongsi moment ni sesama @ tak.. BBQ n Karaoke.. huhu makin dipam la badan2 gadis gedixx ni.. huhu..
aper2 pun kitaorg memang happi giler la..
jom enjoy with our pix.. (bagi yg menyampah sila la bla dr blog aku ni.. haha)
yg ni pulak... aksi2 masa games kotak beracun.. hehehehe tapi games ni pelik sikit.. biasanya sape yg kena organizer dah sediakan aper hukuman yg diaorg akan kenakan kan? tapi yg ni peserta yg hukum pesalah.. hahahah.. lawak kan..

gambar ni gmbr2 masing2 bz nk mendajal...Zul ko wat aksi lembut tu naper.. adusss ko ni lawak tol la.. yg ni diantara aksi2 mereka2 yg tewas n dikenakan hukuman...hani : kene hukum nenari phoco-phoco...mala : kene menari tarian bajau.. budin : haha soalan cepu emas ant. hidup n mati.. Lyn kena jual pantun ke tu.. hehehe..pantun istimewa utk abg jufri..

wah tini sakan ko gelak yea.. aper yg seronok sangat tu..

aper pun seronok sangat malam tu sebb semua org sporting.. termasuk ezza yg kena soalan cepu emas mengenai gosip cinta nya.. kahkahkah.. aku pun sama...ntah ape2 la diaorg ni...tanye soalan menyentuh jiwa tol...klu korang tanya 2 tahun yg lalu aku mesti bangga punya nk citer.. ni skrg waktu aku dah terkontang-kanting ni... hukhuksss..

note celah jari : to be continue in part iv...kahkahkah

No comments: