Wednesday, August 12, 2009

H1N1... :-(

sebut jew pasal H1N1..kecut gak usus perut aku... tadi kat office aku ade announcement... ala-ala camni la bunyi die... "akibat dari penularan gejala H1N1, pihak pengurusan amat menitik berat kan tentang langkah2 keselamatan blablablabla.. (panjang la annoucement ni..aku malas nk ulang semula...) so semua pekerja adalah di mohon mengamalkan langkah2 pencegahan...blablabla...(korang pun mesti tau kan..) jadi nya sebagai pekerja yg cemerlang, gemilang n terbilang.. + 1 Malaysia... aku pun pakai la mask .. bila je masuk bilik bos aku..ade ke patut die cakap camni.. bos : apsal u pakai camni.. aku : puan, utk keselamatan... bos : klu nk mati kat mana2 pun leh mati aku: SENTAP... + terdiam 2 saat... i tak nk mati lagi puan... (korang rasa kurang ajar tak jawapan aku...) pastu aku pun bla dr bilik bos aku.. aku rasa cam sengal je bila boss cakap camni..

aku yg menyokong seranan kerajaan.. adusss tapi aku tak leh nk bernafas la.. tolonggg... korang rasa aku senyum ke masam ni..

nota celah jari : Ya allah jauhkanlah segala musibbah dan lindungilah kami.. AMIN...

No comments: