Thursday, August 13, 2009

sessi karaoke...

sessi karaoke dihadiri oleh mereka2 tgh gian bernyanyi... n3 ini ditujukan khas utk gengz bakawali yg tak join weols pada malam tersebut....
UOLS YG TAK DE TUE...SILALAH JEALOUS

nak kena daftar dulu.. chewwwaaahhh cam nk masuk sekolah lak..

Mala as a leader...

harusla posing ala2 gedixxx dulu...

memang gilerssss posing...

najib yg menyumbangkan suara...

najib jgn sampai tumbang ko nyanyi sudah.. hehe

korang pilih lagu aper wei...

aku takkan pegang mic...aku nervous la dgr suara sendiri.. hahaha...

dua artis yg agak keletihan...

sempoi kan tempat ni... sangat luas...

makanan yg sangat banyak... gilerrrrr terburai perut camni..

boleh menari lagi...

entry toilet pun design yg artistic....hehehe..

hmm lupe nk bagi tau.. kitaorg berkaraoke di NEWAY, Subang...

memang berbaloi2.. sgt hapening kalu beramai2 ..

nota celah jari : aku tak de la selalu ke karaoke...tapi klu reramai its will more happening.. buleh ke gitu.. hehe

4 comments:

Raihanna said...

isk2..
best ke karaoke ek?
maybe rai x suke sebab suara rai macam katak panggil ujan kot..
ahhahhaa..
sebab cik abg ku suke ajak p karaoke..
tapi selalu rai tolak..
hahahahhahaa...

edward said...

eleh xjelez pun...
next time pegi xajak aku siap!

Azalina M.Salleh said...

suara kita pun tak best gak... tapi bila g ramai2 hapening...
sonok gak
klu ber2 malu, klu sorang2 tak malu...hehehehee

Azalina M.Salleh said...

eleehhh edward ko sebenarnya jealous..tapi aku faham... ko klu ur girls follow confirm ko ikut kan.. hehehe