Thursday, August 27, 2009

AKU YG MALAS @.....

~~~~***~~~~~~~~*****~~~~~~~~~~*****~~~~
aku malas ke???tak rasanya cuma masa tak mengizinkan.. huhu tapi aku terpaksa gak buat benda ni.. klu tak silap2 aku berhari raya di tepi jalan.. uikkkksssss..

last service bulan 2 , next service should be 063991

sekarang dah 066422.......mak aiii dah jauh terlajak-lajak ni.. sekarang dah bulan 8.. mampus aku kena leter dgn ayah aku ni.. ampun ayah.. tak sempat anak mu ni nk g service.. maklumlah bz mengalahkan mak beranak 10..kahkahkah.. melampau kah aku..

meter ade terselit wajah tuan empunya kete yg malas nk g servic...cupppp bukan MALAS... tak berkesempatan.. hehehe...ade tak sesaper yg rajin nk tolong aku g antokan my little cute car ni g service.. cian kat aku nnti berhari raya di lebuhraya..

nota celah jari : mekasih kat org tu sbb tolong kita yea.. credits tu u.. hehehe.. leh balik kampung dgn happi2 nya..

5 comments:

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

ho ho ho...mekasih sbb tumpangkn saye pagi tadi..hehehe..

oranglidi said...

waahah!! banyak nye entri dalam satu hari!

hehe.. keta ape tu??

Azalina M.Salleh said...

kakuna : sesama...small de picess.. aper lagi belanja la aku buka puasa crs..uhuksss

org lidi : hahaha tengah mood mengupdate..tgh banyak lak idea...
kete buatan malaysia jer...Proud to be Malaysian.. :)

bogat said...

hah..seb bek ko masih ingat lg nak servis....kalo luper terus....bukan x sempat nak raya je...race ngan aku pon x sempat...ngeh33
* kete kecil tp pegi berdesup-desup

Azalina M.Salleh said...

ingat cuma masa tak mengizinkan...
hehehe nk race dgn ko, hehe sila tanye cik kakuna laju ke tak aku bawak kete