Thursday, August 27, 2009

TETIBA JER..

**********
salam 6 Ramadhan 1430 Hijrah
korang posa tak ari ni..puasa tau jangan tak posa..
aku??aku mesti la puasa..hehe belum sampai waktu utk rest lagi.. ehehe..
hmm semalam aku ade kelas so seharusnya aku berbuka di dalam kelas..hahaha
mak aiii cam pasar malam dah aku rasa dlm kelas aku tu bila time berbuka.. riuh rendah..hehehe..
tapi ok la meriah gak, klu senyap sunyi nnti aku lak yg sentap sedih2 ...
menu aku semalam simple jew... aku makan kuih je n kebab ayam.. hehe
leh kurus melidi camni... hehe..
tak pe raya nnti aku gemukkan semula badan..amacam ok tak..(walaupun aku ni memang jenis susah nk gemuk.. urkkksss paling2 cembung di pipi...hehe)
***********

hahaha...kurus kah aku.. takpe la syukur janji aku sihat wa'afiat..

nota celah jari : azam 2010 nk gemukkan badan buleh ker..hehe

4 comments:

Redbloodsnow said...

huhu...ok lg tuh buke dlm kelas. mcm zie kan, tiap² buka dlm kete dulu..cisss...huhu

:P

azalea said...

huhu..yea ker.. cian zie.. jauh ke tmpt keje ngan umah..huhu tapi kita windu nk makan masakan sendiri kat umah..hehe balik kelas dah letih, pastu terbongkang tido.. hehe

bogat said...

HAKS....AZAM PERTAMA AKU DGR DARI SEORG WANITA.....NAK GEMOK....BETOL KE NIH..YG SELALU AKU DGO..NAK KURUS..NGEH33 DAH KURUS LG NAK KURUS... TP BETOL LER..APAP PON ..JANJI SEHAT BEB..

azalea said...

heheeh tak nk gemuk sgt but at least berisi siki....hehehe..ok wat comel je