Thursday, August 13, 2009

Edisi Mengedixxxsss....

jangan marah ha.. sila la layari n3 yg tak berilmiah ni.. aku sesuka je nk hupdate n3 ni...
fokusnya...
...CUCI MATA...wajah2 ceria MAFIA BHAKAWHALI MUNGE2....(nk makan la katakan.. tapi yg terlebih excited nya diaorg ni sebb nk menyanyi kara x oke)
amboi korang sakan ye.....aku di mana ni? touch-up mala... hehehe.. bukan selalu leh tengok mala make up.. konon la korang ni memanggang... perli abg caterer ni lambat tol masak.. kitaorg lapo ni.. hidangan utk perut yg lapar..

upssss nnti dulu... baca doa dulu.. by ustaz najid..

selamat melantak...licinnn koo.. aper korang buat dibalik tu... haiaaappppp......nk kena babab dua2 ni...tini ampun aku tak bersalah... tini ko nk tikam aku ke diri ko ngan garfu tu...3 dara pinggitan .. bulan @ bintang... organizer yg bekerja kuat utk malam itu.. crdt to uols... kusi2 yg akan dijahanamkan oleh weols... fweeeewittttt..model tepi kolam... kahkahkah...

likeeesss this....

and this.... denim n White...

and this....

Tini yg akhirnya tewas dalam perebutan MUZIKAL CHAIR...

6 comments:

Raihanna said...

sedapnya tengok makanan2 and minuman yang ade..glup2

edward said...

bestkan malam tu
tgk la organizer sape...hehhehh...

azalea said...

rai...
menang sedap gilerrrsss.. tak rugi kitaorg g situ...berbaloi-baloi...

azalea said...

to edward
eleh fakh aku tau ko sebenarnya jadi organizer sebb takut kena dajal ngan kitorg kan...
so as organizer tetap seumur hidup mafia aper lagi... plan for najlis berbuka puasa lak.. hehehe

Tiniedia said...

Woit, pesal letak gambar memalukan aku tuh?? Alah, si Zul main tipu boleh lah..

azalea said...

hehehe...ala rilexs la tini... tu yg menarik n tertarik tu.. acara Tini tewas di tangan Zul..eh silap Tini tewas di Bunt.... Zul..hehehe